Here's your chat arranged in **WhatsApp format**:
---
**Asifa:** oyyye
**Asifa:** sun
**Sidra:** hmm bolain
**Asifa:** wo kaisa hai?
**Sidra:** kon?
**Asifa:** tera woh
**Sidra:** haha acha acha Alhamdulillah theek hn
**Asifa:** acha
**Asifa:** kitna pyar karta woh tujh se?
**Sidra:** Alhamdulillah bohat zyada
**Asifa:** main kaise maan loon?
**Sidra:** is mein naa maanne wali kya baat?
**Asifa:** chal aik kaam to kar tu
**Sidra:** kya?
**Asifa:** us se laraai hoti teri??
**Sidra:** nahi
**Asifa:** chal phir tu us se lar zara, dekh woh kya karta, uska reaction kya hota
**Sidra:** main kyun laroon?
**Asifa:** aray kar ke to dekh yaarrr
**Sidra:** main nahi karti laraai, aapko pata mujhe nahi laraai hoti
**Asifa:** acha baat to sun, thora sa lar ke to dekh, karta kya hai aagay se
**Sidra:** kya karna hai? kuch bhi to nahi
**Asifa:** yaar tu meri baat maan le na aik dafa, dost hai na meri, main tera bura
kar sakti hoon??
**Sidra:** par mujhe acha nahi lagta na larke, woh hurt hotay hain
**Asifa:** kuch nahi hota, aik dafa lar to sahi tu
**Sidra:** par main kyun laroon? kis baat pe laroon??
**Asifa:** aray larnay ke liye baat ka hona zaroori nahi, pagal! kisi bhi baat pe
lar padh jata hai
**Sidra:** acha phir is se kya hoga?
**Asifa:** pehle tu yeh kar, phir bataungi tujhe… main to abhi choti hoon, mardon
ko nahi samajh sakti 😏
**Sidra:** matlab?
**Asifa:** baad mein saaray matlab bhi samjha dungi 😌
---
Let me know if you want it in **screenshot-style image** too.