[3/28/24, 10:48:35 AM] Hamzah: Messages and calls are end-to-end encrypted.
No one
outside of this chat, not even WhatsApp, can read or listen to them.
[3/28/24, 10:48:35 AM] Reeaayyy: Hamzah
[3/28/24, 11:07:46 AM] Hamzah: G
[3/28/24, 11:10:51 AM] Reeaayyy: Ghar hain yan job pay
[3/28/24, 11:11:38 AM] Hamzah: Ghr
[3/28/24, 11:12:43 AM] Reeaayyy: reea hon
[3/28/24, 11:13:24 AM] Hamzah: G
[3/28/24, 11:14:06 AM] Reeaayyy: I’m here to confess something
[3/28/24, 11:14:23 AM] Reeaayyy: i know it’s creep
[3/28/24, 11:14:52 AM] Reeaayyy: hamzah
[3/28/24, 11:15:00 AM] Hamzah: G bolu
[3/28/24, 11:15:51 AM] Reeaayyy: main janti hon I can’t fix anything
[3/28/24, 11:16:19 AM] Reeaayyy: Meri apologies kisi cheez ko fix nahi karsakti
[3/28/24, 11:16:28 AM] Reeaayyy: lakin hamzah
[3/28/24, 11:17:05 AM] Hamzah: Lakin ?
[3/28/24, 11:17:58 AM] Reeaayyy: main sharminda hon
[3/28/24, 11:18:41 AM] Hamzah: Kis chez sy
[3/28/24, 11:21:03 AM] Reeaayyy: jo bhi howa hay
[3/28/24, 11:22:06 AM] Hamzah: Ok
[3/28/24, 11:22:25 AM] Reeaayyy: please don’t do this to me
[3/28/24, 11:22:46 AM] Reeaayyy: please
[3/28/24, 11:23:21 AM] Hamzah: Kya kar ra
[3/28/24, 11:23:46 AM] Reeaayyy: Hamzah main bohat sharminda hon
[3/28/24, 11:24:13 AM] Hamzah: Hn hona b chiya
[3/28/24, 11:24:44 AM] Reeaayyy: mujhay bohattt pachtawa hay hamzah
[3/28/24, 11:25:12 AM] Hamzah: Ahan
[3/28/24, 11:25:31 AM] Reeaayyy: khuda ka wasta hay aysy nhi karo
[3/28/24, 11:25:44 AM] Hamzah: Kasy na karo
[3/28/24, 11:25:58 AM] Hamzah: Ab kis hasiyat sy ap ai ho
[3/28/24, 11:26:28 AM] Hamzah: Or os cheez ka pachtwa q karna jo ab kuch raha e ni
[3/28/24, 11:26:39 AM] Hamzah: Na karo ap
[3/28/24, 11:27:09 AM] Reeaayyy: Main janti ho kuch nahi raha
[3/28/24, 11:27:37 AM] Reeaayyy: Or main apko yea nahi kah rahi Kay sab wesay kardo
[3/28/24, 11:27:51 AM] Reeaayyy: lakin 2 saal kiyamat hain
[3/28/24, 11:27:59 AM] Reeaayyy: Aziyat badhti ja rahi hay
[3/28/24, 11:28:11 AM] Reeaayyy: Hamzh sakoon nahi hay
[3/28/24, 11:29:00 AM] Hamzah: Q asa q hora or is ma mera kya mtlb
[3/28/24, 11:29:15 AM] Reeaayyy: meri ghalti thi
[3/28/24, 11:29:23 AM] Reeaayyy: mujhay sakoon ata hamzah
[3/28/24, 11:29:38 AM] Reeaayyy: Allah ki kasam meri raton ki neend tabah hay
[3/28/24, 11:29:50 AM] Reeaayyy: Main kuch bhi kar lon
[3/28/24, 11:30:04 AM] Reeaayyy: Mera dimagh nahi badlta
[3/28/24, 11:30:22 AM] Reeaayyy: main nay janay anjanay main kiya hay
[3/28/24, 11:30:46 AM] Reeaayyy: main beintaha sharminda hon
[3/28/24, 11:31:01 AM] Reeaayyy: Tum cheekh lo jo kah lo
[3/28/24, 11:31:20 AM] Hamzah: But yh saab baty karny ka kya mtlb
[3/28/24, 11:31:28 AM] Reeaayyy: lakin yaqeen karo meri bechani ka solution nahi
hay
[3/28/24, 11:31:55 AM] Reeaayyy: Move on karliya hy?
[3/28/24, 11:32:30 AM] Hamzah: Tum q hud ko aziyay ma rakha
[3/28/24, 11:32:43 AM] Hamzah: Itna time ho gya
[3/28/24, 11:32:49 AM] Hamzah: MashaAllah sona hai
[3/28/24, 11:33:51 AM] Hamzah: Job ma b agy ponvh gy ho
[3/28/24, 11:34:01 AM] Hamzah: Achi post py
[3/28/24, 11:34:28 AM] Reeaayyy: Kaya tum kisi ko passand kartay ho?
[3/28/24, 11:34:55 AM] Hamzah: Dakho ma move on ho yh na ho rea ap yh baat smj lo
ky ab waasa kuvh b ni raha
[3/28/24, 11:35:10 AM] Reeaayyy: mujhay pata hay
[3/28/24, 11:35:23 AM] Hamzah: Yara karta tu ho
[3/28/24, 11:35:24 AM] Reeaayyy: hamzah ghalti hon ki sazain hoti hain
[3/28/24, 11:35:36 AM] Reeaayyy: Maafi hoti hay
[3/28/24, 11:35:46 AM] Reeaayyy: Besakooni nahi hoti aziyat nahi hoti
[3/28/24, 11:35:49 AM] Hamzah: Maaf kiya ma
[3/28/24, 11:36:11 AM] Reeaayyy: Job py?
[3/28/24, 11:36:19 AM] Hamzah: Ni
[3/28/24, 11:36:30 AM] Hamzah: Job tu ma kar e ni ra kuch months sy
[3/28/24, 11:36:40 AM] Reeaayyy: Phir?
[3/28/24, 11:37:23 AM] Reeaayyy: ?kon
[3/28/24, 11:37:44 AM] Hamzah: Relative e a
[3/28/24, 11:37:58 AM] Reeaayyy: Kon
[3/28/24, 11:38:29 AM] Hamzah: Ap yh chory
[3/28/24, 11:38:32 AM] Hamzah: Batya
[3/28/24, 11:38:35 AM] Hamzah: Kya chahti ho
[3/28/24, 11:38:39 AM] Reeaayyy: please
[3/28/24, 11:39:49 AM] Reeaayyy: I’m not saying kuch bhi aysa wesa
[3/28/24, 11:40:12 AM] Reeaayyy: Lakin agar bata do to shayad mujhay kuch sakoon a
skay
[3/28/24, 11:40:40 AM] Hamzah: Hai itna ni kafe
[3/28/24, 11:40:44 AM] Hamzah: Batana zarri tu no
[3/28/24, 11:41:02 AM] Reeaayyy: kon sa roaz roaz kehna hay
[3/28/24, 11:41:30 AM] Reeaayyy: bata dain ik or ihsan sahi
[3/28/24, 11:51:11 AM] Reeaayyy: Main bar bar nahi aougi chali jaoun gi
[3/28/24, 12:18:22 PM] Hamzah: Yara ana b ni chiya
[3/28/24, 12:18:32 PM] Hamzah: Ab plz messg na karna
[3/28/24, 12:18:58 PM] Reeaayyy: main nahi Karon gi
[3/28/24, 12:19:04 PM] Reeaayyy: I promise
[3/28/24, 12:19:11 PM] Hamzah: Yara czn ha reaa
[3/28/24, 12:19:13 PM] Reeaayyy: lakin please
[3/28/24, 12:19:21 PM] Reeaayyy: Mamo ki batie hay?
[3/28/24, 12:19:22 PM] Hamzah: Ghar walo ka e
[3/28/24, 12:19:26 PM] Hamzah: Ma hud ni kiya
[3/28/24, 12:19:29 PM] Hamzah: Waha sy
[3/28/24, 12:19:31 PM] Hamzah: Phir
[3/28/24, 12:19:39 PM] Hamzah: Niii
[3/28/24, 12:19:45 PM] Reeaayyy: tum khush ho?
[3/28/24, 12:19:51 PM] Hamzah: Hn g
[3/28/24, 12:20:05 PM] Reeaayyy: meray bagair?
[3/28/24, 12:20:15 PM] Hamzah: Ab khush ho bht
[3/28/24, 12:20:25 PM] Reeaayyy: hmzah
[3/28/24, 12:20:38 PM] Reeaayyy: main khush nahi hon
[3/28/24, 12:20:57 PM] Hamzah: Ma kya kro phir
[3/28/24, 12:22:58 PM] Reeaayyy: Main kuch kar sakti hon?
[3/28/24, 12:39:54 PM] Reeaayyy: Akhri baar baat karlo
[3/28/24, 12:40:13 PM] Reeaayyy: main ab kabhi nahi aoun gi
[3/28/24, 12:40:33 PM] Reeaayyy: please hamzah
[3/28/24, 12:40:42 PM] Hamzah: G
[3/28/24, 12:40:51 PM] Reeaayyy: please
[3/28/24, 12:41:04 PM] Hamzah: Kya baat krooo yrrr
[3/28/24, 12:41:22 PM] Reeaayyy: kon hay
[3/28/24, 12:41:55 PM] Reeaayyy: main nay janay anjanay main bohat kuch kharab
kardiya hay
[3/28/24, 12:42:07 PM] Reeaayyy: main janti hon move on zaroori tha
[3/28/24, 12:42:18 PM] Reeaayyy: main khush hon tumharay liyeah
[3/28/24, 12:42:33 PM] Reeaayyy: hamzah sab lad piyar main kharab howa
[3/28/24, 12:42:51 PM] Reeaayyy: mujhay nahi pata tha masla itna bada hojaye ga
[3/28/24, 12:43:30 PM] Reeaayyy: can I please get a chance to fix it?
[3/28/24, 1:14:40 PM] Hamzah: Ni reaa
[3/28/24, 1:14:44 PM] Hamzah: Ab ni ho sakta
[3/28/24, 1:14:55 PM] Hamzah: Ma q ab apko jhothi tasali doo
[3/28/24, 1:15:22 PM] Hamzah: Ap by move on ho
[3/28/24, 1:15:30 PM] Hamzah: Shadi ka socjo
[3/28/24, 1:15:32 PM] Hamzah: MashaAllah
[3/28/24, 1:15:41 PM] Hamzah: Acha jari o life ma
[3/28/24, 1:16:05 PM] Reeaayyy: hamzah
[3/28/24, 1:16:13 PM] Reeaayyy: mushkil hay
[3/28/24, 1:16:24 PM] Reeaayyy: may nahi kar skati
[3/28/24, 1:16:33 PM] Reeaayyy: nadani samjh k maaf kardo
[3/28/24, 1:16:36 PM] Reeaayyy: please
[3/28/24, 1:16:36 PM] Hamzah: Or wasy b t or hum alag aaa
[3/28/24, 1:16:49 PM] Reeaayyy: bachpana tha
[3/28/24, 1:17:09 PM] Reeaayyy: main immature thi or lad piyar main mujhay kadar
nahi hoi hamzah
[3/28/24, 1:17:46 PM] Reeaayyy: tum sach main muhabbat nahi kartay ab mujh say
[3/28/24, 1:46:01 PM] Hamzah: Dakho pahli bt or thi
[3/28/24, 1:46:03 PM] Hamzah: Ab or
[3/28/24, 1:46:08 PM] Hamzah: Ab ni karta
[3/28/24, 1:46:13 PM] Hamzah: Ap baat ko smjao
[3/28/24, 1:46:25 PM] Hamzah: Ab mera jis ky sath hona
[3/28/24, 1:46:40 PM] Hamzah: Os ky hoty ma apsy bt ni kar saktaaa
[3/28/24, 1:47:09 PM] Hamzah: Ab impossible wali baat kar rahi ho tum
[3/28/24, 1:47:33 PM] Reeaayyy: Jis say hona hay wo baat karti hay apsay?
[3/28/24, 1:47:58 PM] Hamzah: Apky sath waqt bht acha guzra is liya apsy baat kar
raha or apko clear kr ra warna ma na reply karta sida block karta
[3/28/24, 1:48:12 PM] Hamzah: Ap mujy ab ady br br bol ky hud ke nazaro ma na garao
[3/28/24, 1:48:21 PM] Hamzah: Ggg
[3/28/24, 1:48:25 PM] Hamzah: Hoti haaa
[3/28/24, 1:48:51 PM] Reeaayyy: ik baar dikha do gay please?
[3/28/24, 1:48:58 PM] Reeaayyy: main chali jao gi
[3/28/24, 1:49:00 PM] Reeaayyy: I swear
[3/28/24, 1:49:03 PM] Hamzah: Kya
[3/28/24, 1:49:07 PM] Reeaayyy: please hamzah
[3/28/24, 1:49:13 PM] Hamzah: Kyq dakhao
[3/28/24, 1:49:29 PM] Reeaayyy: apni muhabbat
[3/28/24, 1:49:33 PM] Reeaayyy: please
[3/28/24, 1:49:39 PM] Reeaayyy: it’s my last request
[3/28/24, 1:49:43 PM] Hamzah: Mary paw ni
[3/28/24, 1:49:47 PM] Hamzah: Pas
[3/28/24, 1:49:58 PM] Reeaayyy: 🙏🏻
[3/28/24, 1:50:02 PM] Reeaayyy: pleaseeeeee
[3/28/24, 1:50:06 PM] Reeaayyy: please hamzah
[3/28/24, 1:50:07 PM] Hamzah: Kaha sy dakhao
[3/28/24, 1:50:17 PM] Reeaayyy: may chali jaon gi I promise
[3/28/24, 1:50:28 PM] Reeaayyy: agar ap baat kartay hain to picture hogi
[3/28/24, 1:50:27 PM] Hamzah: Ni mary pas
[3/28/24, 1:50:34 PM] Hamzah: Olz mujy force ni kry
[3/28/24, 1:50:37 PM] Reeaayyy: please hamzh
[3/28/24, 1:50:41 PM] Hamzah: Ni aaa
[3/28/24, 1:50:45 PM] Reeaayyy: hmzah please
[3/28/24, 1:50:55 PM] Reeaayyy: one time view pay send kardo
[3/28/24, 1:51:20 PM] Reeaayyy: Kaya naam hay
[3/28/24, 1:51:35 PM] Hamzah: Noor
[3/28/24, 1:51:49 PM] Reeaayyy: please dekha do
[3/28/24, 1:51:55 PM] Reeaayyy: mujhay sakoon a jaye ga
[3/28/24, 1:52:15 PM] Reeaayyy: Allah k wastay dekha do
[3/28/24, 1:52:26 PM] Reeaayyy: main nay chali jana hay
[3/28/24, 1:52:31 PM] Reeaayyy: Lakin please 🙏🏻
[3/28/24, 1:59:24 PM] Hamzah: Ni pas
[3/28/24, 5:12:15 PM] Reeaayyy: Main nay kafi socha hay. galati jahan say bhi hoi
ho. moka required tha hamzah. Kash kash main tumhay apna dil khol kay dekha sakti
hamzah main nay kitni muhabbat ki hay Main bachpany main zid main mari gai hon. Yan
shayad laad piayr main. Hamzah mainay bohat muhabbat ki hay lakin shayad ego ki
wajah say express nahi kar pai. Main tumharay new startup Kay liyeah khush hon.
Main hamesha namaz kay baad dua karti thi Kay Allh tumhay khushian day day or
mujhay sabar.
Lakin hamzah tumhay tumharay hisay ki khushian mil gai hain mujhay meray hissay ka
sabar nahi mila. Bohat mushkil hay.
Na mumkin sa lag raha hay.
Mujhy aysa laga tha Kay sab theek hojaye ga. Main nay pehlay bhi koshish ki thi
uskay baad Jo tumhara react tha main Beckham rahi mujhy sakoon nahi aya. 2 years,
I’m insisting me taking on breaths.
Jo bhi howa hay main boht sharminda ho I’m sorry. And I wish you a very happy life
ahead.
Pleas akhri request smjh lo. Main chali jaon paka wada main tumharai personal life
ko tang nahi Karon gi. 🙏🏻 please Aik baar mujhay Wo ladki dekhao. Please Hamzah
[3/28/24, 5:18:41 PM] Hamzah: Mary pas ni hai ma kitni dafa bolo hoti fo mujy kya
tha dkhany ma
[3/28/24, 5:19:32 PM] Reeaayyy: okay
[3/28/24, 5:20:38 PM] Hamzah: Or tumhy abhi aky ihsas ho ra 2 saal bad
[3/28/24, 5:21:13 PM] Reeaayyy: 2 saal baad nahi howa
[3/28/24, 5:21:42 PM] Reeaayyy: Allah ki kasam har din ihsas hota tha mehsos hota
tha
[3/28/24, 5:21:56 PM] Reeaayyy: lakin bardasht ki had khatam hogai
[3/28/24, 5:22:04 PM] Reeaayyy: sabar tu aya hi nahi
[3/28/24, 5:22:25 PM] Reeaayyy: mujhay laga pehal say koi bada chota nahi hota
[3/28/24, 5:22:42 PM] Reeaayyy: lakin mujhay nahi pata you’ve started your new life
[3/28/24, 5:22:58 PM] Hamzah: Hh g
[3/28/24, 5:23:13 PM] Reeaayyy: I wish I could tell you how much I’ve loved you
[3/28/24, 5:23:28 PM] Hamzah: Allah behtrt kary ap ky liya b ameen
[3/28/24, 5:24:07 PM] Hamzah: Or sabar b dy
[3/28/24, 5:24:10 PM] Reeaayyy: khush tu ho, mazeed raho
[3/28/24, 5:24:24 PM] Reeaayyy: ameen hamzah
[3/28/24, 5:25:08 PM] Reeaayyy: can you please block me? main har sal sal baad
message kar Kay khud ko degrade hi karti rahon gi
[3/28/24, 5:27:20 PM] Hamzah: Kar doga
[3/28/24, 5:27:35 PM] Reeaayyy: abhi?
[3/28/24, 5:33:37 PM] Hamzah: Ok yr
[3/28/24, 5:34:05 PM] Reeaayyy: .
[3/28/24, 5:34:18 PM] Reeaayyy: Hamzah
[3/28/24, 5:42:20 PM] Hamzah: Karny laga ho but jany sy pahly ma yh bola ga mujy
galt na smjna. Kabiii. Pahly baat jo tumhara attitude ego tha wo tumhy waki ly
doba hai or dosry baat jis py humari roz lariya hoti thi shita sune py wo galt tha
or humara saty rahna ab banta ni or agr agr ak bat bol ra agr hota tu faida ni
rahna sath or ma ab sath ni rah sakta main ab apsy koi link ni rakhna chahta i kno
ap heart hoooo or abhi yh baty sun ky b ho gyyy but ap agy barho socho
[3/28/24, 5:44:05 PM] Reeaayyy: Galtion ki sazain hoti hain judai nahi hoti
[3/28/24, 5:44:27 PM] Reeaayyy: Phir bhi hamzah may Wesay bhi kuch nahi kar pai
tumharay liyeah
[3/28/24, 5:45:12 PM] Reeaayyy: Main khush nahi hon Kay tum mujhay chord kay khush
ho lakin tumharai khatir main koshish karon gi ainda kabhi bhi tumsay rabta na
karon
[3/28/24, 5:46:45 PM] Hamzah: Behter hoga reaaa
[3/28/24, 5:47:49 PM] Hamzah: Allah apko apno hefazat ma rakhy
[3/28/24, 5:48:01 PM] Hamzah: Or plz mujy galt na sjma
[3/28/24, 5:48:05 PM] Hamzah: Sjmna
[3/28/24, 5:48:16 PM] Hamzah: Allah apko sabar dyy
[3/28/24, 5:48:34 PM] Reeaayyy: Maghreb ka waqat hay
[3/28/24, 5:48:40 PM] Reeaayyy: Aik baat sach batado
[3/28/24, 5:48:47 PM] Reeaayyy: Rishta hogaya hy?
[3/28/24, 5:48:51 PM] Hamzah: Ni
[3/28/24, 5:48:53 PM] Reeaayyy: Main ja rahi hon
[3/28/24, 5:49:04 PM] Reeaayyy: Tu Kiun kar rahy ho hamzah
[3/28/24, 5:49:09 PM] Hamzah: Baat paki hoi abhi
[3/28/24, 5:49:22 PM] Reeaayyy: Rishta hi hogaya na
[3/28/24, 5:49:34 PM] Hamzah: Yr maera rishta ho yh na ho reaaa ni rakhna chata ab
ma
[3/28/24, 5:49:35 PM] Reeaayyy: BAs Sach bata do rishta hogaya hay
[3/28/24, 5:49:53 PM] Hamzah: Ni abhi ni
[3/28/24, 5:49:55 PM] Reeaayyy: Hamzah ghalati hogai hamzah
[3/28/24, 5:50:03 PM] Reeaayyy: Aysay nahi karo
[3/28/24, 5:50:08 PM] Reeaayyy: Mera man nahi todo
[3/28/24, 5:50:17 PM] Reeaayyy: Jan say mar do yea zulam na kro
[3/28/24, 5:50:57 PM] Hamzah: Reaa bas kr dooo
[3/28/24, 5:50:59 PM] Reeaayyy: Hamzah
[3/28/24, 5:51:14 PM] Hamzah: Mujy ab maru nazro ma sharminda ni karo
[3/28/24, 5:51:18 PM] Reeaayyy: Kuch nhi hosakta?
[3/28/24, 5:51:34 PM] Reeaayyy: Kaasshh main bata sakti
[3/28/24, 5:51:39 PM] Reeaayyy: Dekha sakti
[3/28/24, 5:51:46 PM] Hamzah: Reaaa is rishta ke ab koi bunyad e ni rahi
[3/28/24, 5:52:01 PM] Hamzah: Ma smj samta ho kasa feel kar re tum
[3/28/24, 5:52:09 PM] Hamzah: But ma ni a sakra wapis
[3/28/24, 5:52:14 PM] Hamzah: Sakta
[3/28/24, 5:52:41 PM] Hamzah: Ma allah ke kasam ak sec b baat na karta tumhy
[3/28/24, 5:52:45 PM] Hamzah: Is liya ke
[3/28/24, 5:52:52 PM] Hamzah: Ky tumhara dard smj sakta ho
[3/28/24, 5:53:08 PM] Hamzah: Or smjny my liya baat kar raha ho ky ni karo reaaa ab
asy
[3/28/24, 5:53:13 PM] Hamzah: Ap b agy socho ab
[3/28/24, 5:53:53 PM] Hamzah: Ab umeed a tumjy sabr ajy ga
[3/28/24, 5:57:10 PM] Reeaayyy: Hamzah
[3/28/24, 6:00:32 PM] Hamzah: G
[3/28/24, 6:00:54 PM] Hamzah: Ap wo chez ke zid kar re ho jo mumkin ni ab
[3/28/24, 6:01:01 PM] Hamzah: MashaAllah smjdar ho
[3/28/24, 6:01:06 PM] Hamzah: Apko smjna chiya
[3/28/24, 6:06:09 PM] Reeaayyy: Main chali jaoun gi lakin mujhay reason bata do
please
[3/28/24, 6:06:30 PM] Hamzah: Koi ak ho reason
[3/28/24, 6:07:21 PM] Reeaayyy: Man tu gai hon Meri galti hay
[3/28/24, 6:07:32 PM] Reeaayyy: Hamzah Meri ghalti hay
[3/28/24, 6:07:38 PM] Reeaayyy: I’m so sorry
[3/28/24, 6:07:48 PM] Reeaayyy: Mujhay nahi pata tha janay anjanay main itnaaa kuch
hojaye ga
[3/28/24, 6:07:58 PM] Hamzah: Ap shiya ho ma sune sab sy bari reason or humari bani
ni apka attitude ego wo galti hai apka mujy bat bat py zalil karna wo galti hai
[3/28/24, 6:08:04 PM] Reeaayyy: Tumhay nae zindagi bohat Mubarak ho
[3/28/24, 6:08:23 PM] Hamzah: Thanku
[3/28/24, 6:08:57 PM] Reeaayyy: Hamzah izat ki kasam zaleel nahi karti thi tum
mujhay ladai kehtay thy kaka kehtay thy main tu bas bachpana karti thi
[3/28/24, 6:09:15 PM] Reeaayyy: mujhay realize hogaya howa hay I was immature
[3/28/24, 6:09:27 PM] Reeaayyy: Sirf muhabbat ki wajah say mujhay lagta tha it’s
normal
[3/28/24, 6:09:38 PM] Hamzah: Baat maafi ke hai na apsy galti hoi
[3/28/24, 6:09:44 PM] Hamzah: Ma bol b ta ma maaf kiya
[3/28/24, 6:09:47 PM] Reeaayyy: Main zaleel nahi karti thi I’m sorry I’m really
sorry hamzah
[3/28/24, 6:09:50 PM] Hamzah: . mujy asy kli gila nahi hai
[3/28/24, 6:10:14 PM] Hamzah: Apsy koi gila ni
[3/28/24, 6:10:17 PM] Reeaayyy: Main tumharay bagair nahi reh sakti
[3/28/24, 6:10:33 PM] Hamzah: Ho jy gaaa itna dair rahi agy b rah ko gi
[3/28/24, 6:11:14 PM] Reeaayyy: hmm
[3/28/24, 6:11:52 PM] Reeaayyy: I can’t bear this lose
[3/28/24, 6:12:13 PM] Reeaayyy: Mujhay pata hay main nay apna bohat nuksan kar liya
hay
[3/28/24, 6:13:41 PM] Hamzah: Khush raho
[3/28/24, 6:13:50 PM] Hamzah: Ni patshan ho
[3/28/24, 6:13:55 PM] Hamzah: Duniya bhy bari hai
[3/28/24, 6:13:59 PM] Hamzah: Bara dil karo
[3/28/24, 6:14:02 PM] Hamzah: Sabar karo
[3/28/24, 6:14:07 PM] Hamzah: Allah ajar dy da
[3/28/24, 6:14:15 PM] Reeaayyy: Tumhay mil gaya hay?
[3/28/24, 6:14:30 PM] Hamzah: Humesha mila hai mujy alhumdulilah
[3/28/24, 6:14:54 PM] Reeaayyy: Acha laga sun k
[3/28/24, 6:15:04 PM] Reeaayyy: Bohat mushkil hay
[3/28/24, 6:15:15 PM] Reeaayyy: Pahad todnay jesa lag raha hay lakin
[3/28/24, 6:15:19 PM] Hamzah: Asan lagy ga ab
[3/28/24, 6:15:27 PM] Reeaayyy: Nahi laga
[3/28/24, 6:15:39 PM] Hamzah: Ab lagny lag jy ga
[3/28/24, 6:15:52 PM] Reeaayyy: Itna kuch sunay Kay baad bhi khuda ki kasam 1%
regret nahi howa
[3/28/24, 6:16:11 PM] Reeaayyy: Shayad muhabbat sabar mangti hay imtehan mangti hay
[3/28/24, 6:16:13 PM] Hamzah: Hona b ni chiya q ky ab kuch hai ni reaaa
[3/28/24, 6:16:35 PM] Reeaayyy: Meri zindagi main tu Wesay hi sab ultra seedh rehta
hay
[3/28/24, 6:16:47 PM] Hamzah: Tum yahe smj lo ma acha insan e ni tha. Tu dukha ky
chala gya
[3/28/24, 6:16:50 PM] Reeaayyy: Lakin yea nuksan sab say bada tha hmzh
[3/28/24, 6:17:09 PM] Reeaayyy: Kash tum achay insan na hotay to meray sath rehtay
[3/28/24, 6:17:11 PM] Hamzah: O ni yrrr nuksan gya
[3/28/24, 6:17:25 PM] Reeaayyy: Tum smjh saktay ho mujhay pata hay
[3/28/24, 6:17:31 PM] Reeaayyy: Magar hamzah
[3/28/24, 6:17:45 PM] Reeaayyy: Insan jo bhi karta hay uski saza usay Zaroor Milti
hay
[3/28/24, 6:17:55 PM] Reeaayyy: Shayad meri bewaqoofion ki saza yahi hay
[3/28/24, 6:18:11 PM] Hamzah: Tum achi ho no doubt
[3/28/24, 6:18:27 PM] Reeaayyy: Hamzahhh
[3/28/24, 6:18:38 PM] Reeaayyy: Kash main achi hoti
[3/28/24, 6:18:49 PM] Reeaayyy: Main apna nuksan kabhi na karti
[3/28/24, 6:19:00 PM] Hamzah: Hmm
[3/28/24, 6:19:00 PM] Reeaayyy: Mujhay pata hay tum nahi tu ko gay na hi main kah
rahi hon
[3/28/24, 6:19:15 PM] Reeaayyy: BAs main dil halka kar rahi hon
[3/28/24, 6:19:39 PM] Hamzah: G sun ra tab e
[3/28/24, 6:19:51 PM] Reeaayyy: Galtian ki na menay
[3/28/24, 6:20:11 PM] Reeaayyy: Kash main theek karsakti
[3/28/24, 6:20:17 PM] Reeaayyy: Main jazabati hon
[3/28/24, 6:20:24 PM] Reeaayyy: Bachpana
[3/28/24, 6:20:31 PM] Reeaayyy: Thi
[3/28/24, 6:20:34 PM] Reeaayyy: Ab nahi hon
[3/28/24, 6:20:51 PM] Reeaayyy: Ab main nay khuddd kooooo bohattt change karliya
hay
[3/28/24, 6:21:02 PM] Hamzah: Achi baat jasa zamana hai ab asy e hona chiya
[3/28/24, 6:21:11 PM] Hamzah: Very good
[3/28/24, 6:21:23 PM] Reeaayyy: Zamana to wesa hi hay
[3/28/24, 6:21:27 PM] Reeaayyy: Achay to tum thy
[3/28/24, 6:21:46 PM] Reeaayyy: Main khush ho tumnay start Kiya
[3/28/24, 6:22:04 PM] Reeaayyy: Main sharminda ho hamzah allh Kay wastay mujhay
smjhon
[3/28/24, 6:22:12 PM] Reeaayyy: Main nay tang nahi kiya
[3/28/24, 6:22:55 PM] Reeaayyy: Tanz
[3/28/24, 6:23:08 PM] Reeaayyy: Noor piyari hay?
[3/28/24, 6:23:09 PM] Hamzah: Chaly
[3/28/24, 6:23:15 PM] Hamzah: Roza khuly
[3/28/24, 6:23:26 PM] Reeaayyy: 9 minute hain
[3/28/24, 6:24:00 PM] Hamzah: Allah ke bani jar chez pyari ma ni smjta kasi shakal
pyari hai agr ni tu na sai but hn pyariii hai MashaAllah
[3/28/24, 6:24:23 PM] Reeaayyy: Mashallah
[3/28/24, 6:24:29 PM] Reeaayyy: Tum khush ho?
[3/28/24, 6:25:12 PM] Hamzah: Wasy tu khush ho but zindagi ky masail itny tu bht
parshan b hooo
[3/28/24, 6:25:49 PM] Reeaayyy: Allah tumhay bohat sakoon khushian asaishain dain
[3/28/24, 6:26:17 PM] Reeaayyy: Main nay apna business bhi start kiya hay clothing
ka. Lakin still stress.
[3/28/24, 6:26:37 PM] Reeaayyy: Job ka issue hay?
[3/28/24, 7:01:07 PM] Hamzah: G 3 months ho gy ni mil re or out of country ka kiya
ho b ni hora
[3/28/24, 7:01:38 PM] Hamzah: 3 months sy free batha howa
[3/28/24, 7:07:30 PM] Reeaayyy: Allah pak asanian paida karain
[3/28/24, 7:07:41 PM] Reeaayyy: Kis country k liyeah apply kiya hy?
[3/28/24, 7:10:45 PM] Hamzah: Canada
[3/28/24, 7:11:03 PM] Hamzah: MashaAllah kis jaga
[3/28/24, 7:13:53 PM] Reeaayyy: MashaAllah great
[3/28/24, 7:14:02 PM] Reeaayyy: Lahore, fortress stadium
[3/28/24, 7:14:14 PM] Hamzah: Shop le apni
[3/28/24, 7:14:25 PM] Reeaayyy: nahi partnership filhal
[3/28/24, 7:14:36 PM] Hamzah: Kis sy
[3/28/24, 7:15:18 PM] Reeaayyy: Jahan job karti hon unki owner ki reference thi
[3/28/24, 7:15:48 PM] Hamzah: Ab yahe hoti
[3/28/24, 7:21:06 PM] Reeaayyy: Nahi head office hoti hon
[3/28/24, 7:21:10 PM] Reeaayyy: Same company
[3/28/24, 7:22:25 PM] Hamzah: Ok allah kamyab kary
[3/28/24, 7:22:32 PM] Hamzah: Khushh raho
[3/28/24, 7:25:57 PM] Reeaayyy: Amen
[3/28/24, 7:26:11 PM] Reeaayyy: Apbhi khush rahain abad rahain.
[3/28/24, 7:26:29 PM] Reeaayyy: Ghalati kotahi maaf
[3/28/24, 7:27:22 PM] Hamzah: Maaf kiya
[3/28/24, 7:27:58 PM] Reeaayyy: ghin a rahi hay mujh say?
[3/28/24, 7:28:33 PM] Hamzah: Ni
[3/28/24, 7:29:03 PM] Hamzah: Ok phir khush raho abad raho life ma agy barho
[3/28/24, 7:29:14 PM] Hamzah: Allah hafeez
[3/28/24, 7:29:23 PM] Reeaayyy: Hamzah
[3/28/24, 7:29:59 PM] Reeaayyy: Bohat mushkil hay
[3/28/24, 7:30:08 PM] Reeaayyy: Lakin
[3/28/24, 7:30:21 PM] Reeaayyy: Feimanallah
[3/28/24, 7:30:57 PM] Reeaayyy: Agar kabi lagay main zaroori thirty main hazir hon.
I didn’t plan to move on.
[3/28/24, 7:31:46 PM] Reeaayyy: Feimanallah
[3/28/24, 7:32:00 PM] Hamzah: Allah hafeez
[3/28/24, 7:32:13 PM] Reeaayyy: Allah Hafiz